wtorek, 5 lipca 2011

F-16C




3 komentarze:

  1. Cześć zacznę od tego że jestem pod wrażeniem twoich umiejętności zwłaszcza jeśli chodzi o malowanie naprawdę lata świetlne dzielą mnie od twojego poziomu. Nasuwa mi się pewne pytanie dlaczego nie wybrałeś modelu tamiya Thunderbird było by chyba prościej? Czekam z niecierpliwością na efekt twojej pracy i mam małą prośbę mógłbyś wstawiać zdjęcia z warsztatu zwłaszcza chodzi mi o malowanie nie będę ukrywał że podpatrując twoje pracę uczę się :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że komuś mogę pomóc wrzucając tu galerie i warsztaty moich gratów :> Co do modelu, to już wybór klienta, ja tu nie mam nic do gadania ;)
    Robota przy F-16 idzie wolno, ale idzie. Już niebawem kolejne fotki z warsztatu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tam postępy z Jastrzębiem? Chciałbym z Tobą coś skonsultować jeśli oczywiście mogę http://www.naritafamily.com/howto/Su27/photo_frame.htm chodzi mi o pierwsze dwa zdjęcia z tej strony jak on to robi ta technika jest dla mnie czarną magią. najpierw preshing później ten ciemniejszy następnie jaśniejszy odcień to w miarę rozumiem ale jak wyciągnąć z pod tego efekt preshingu?

    OdpowiedzUsuń